Menu Color:
Main Color:
Käyttäjätunnus esim: Virtanen Ville
Salasana esim: 000999
  Kirjautumisohjeet
RSS
05

Juoksija suksilla

Juoksija suksilla
Hiihto sopii sydäntalvella hyvin juoksijan harjoitusohjelmaan. Hiihto kehittää tehokkaasti hapenottokykyä ja torjuu rasitusvammoja.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (6201) kertaa
23

Juoksulihakset kuntoon

Juoksulihakset kuntoon
Juoksussa eksentristen, jarruttavien voimien määrä on suuri. Iskunvaimentimet joutuvat koville, jollei ole tottunut käyttämään niitä. Valmista jalkasi juoksun iskutukseen voimaharjoittelulla.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (9067) kertaa
Pyöräily kehittää voimaa ja kestävyyttä
Juoksija voi monipuolistaa harjoitteluaan pyöräilyllä. Pyöräilyyn sopeutuminen vaatii säännöllistä ja maltillista harjoittelua. Oikean ajotekniikan hallinta tuo harjoitteluun mielekkyyttä.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (18334) kertaa
Yhdistelmäharjoituksilla lisää aerobista treeniä
Yhdistelmäharjoitukset ovat hyvä tapa lisätä aerobisen harjoittelun määrää ja lenkkien kestoa. Hiihto, sauvakävely, pyöräily tai vesijuoksu sopivat mainiosti juoksun kanssa samaan harjoitukseen.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (13215) kertaa
14

Veteen mars!

Veteen mars!
Uinti ja vesijuoksu ovat juoksijalle erittäin suositeltavia harjoitusmuotoja, joita kannattaa käyttää muutenkin kuin korvaavana harjoitteluna.  Liian harva juoksija tekee vedessä palauttavia ja huoltavia harjoituksia, vaikka ne antavat lihaksille ja jänteille hyvät mahdollisuudet palautumiseen.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: juoksija , testi , blog , , juoksu | Kommentteja (0) | Luettu (6314) kertaa
Page 2 of 2FirstPrevious1[2]NextLast
Näin jaksat paremmin lenkillä ja kesän juoksutapahtumissa!

Ensinnäkin on tärkeää saada normaalista ravinnosta riittävästi energiaa (kaloreita). Näin pystytään, erityisesti alle tunnin harjoituksissa, mahdollisimman hyvin estämään harjoitteleminen vajailla energiavarastoilla. Lisäksi energiavaje lisää infektioherkkyyttä, mikä tietysti tarkoittaa vähemmän kehittäviä harjoituspäiviä

Lue lisää...