Menu Color:
Main Color:
Käyttäjätunnus esim: Virtanen Ville
Salasana esim: 000999
  Kirjautumisohjeet
RSS
12

Näin palaudut maratonista

Näin palaudut maratonista
Hyvä palautuminen kruunaa onnistuneen maratonin. Mitä on otettava huomioon kilpailun jälkeen?
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (21437) kertaa
24

Urheilujuomaa ja geeliä kisaan

Urheilujuomaa ja geeliä kisaan
Etukäteen tehdyn juomissuunnitelman avulla urheilujuoman ja geelin annostelu osuu kilpailussa kohdalleen. Juomissa ja geeleissä on eroja, eikä pitkä ainesosaluettelo takaa toimivaa tuotetta. Hyvän urheilujuoman resepti on erittäin yksinkertainen: vettä, hiilihydraatteja ja suolaa.
[Lue lisää...]
Julkaistu: Uutiset | Avainsanat: | Kommentteja (1) | Luettu (21790) kertaa
24

Pitkä lenkki pitää kunnossa

Pitkä lenkki pitää kunnossa
Kuntoilussa on tällä hetkellä suosiossa tehokkaan intervalliharjoittelun korostaminen. ”Pitkän lenkin taikaa” ei kuitenkaan sovi unohtaa. Kestoharjoittelu on tehokkain tapa kehittää kestävyyttä ja elimistön aerobista kuntoa. Sillä on yksiselitteisiä terveydellisiä vaikutuksia yleiskuntoon.
[Lue lisää...]
Julkaistu: Uutiset | Avainsanat: | Kommentteja (1) | Luettu (24590) kertaa
24

Aerobinen pohja kuntoon

Aerobinen pohja kuntoon
Peruskestävyysharjoittelu luo perustan juoksijan kunnolle. Aerobisen kynnyksen tuntumassa harjoittelun lisäksi on muistettava palauttavat treenit ja koko sykealueen käyttö. Vaikka peruskestävyystreenien osuus on vähintään 80 prosenttia kaikesta kestävyysharjoittelusta liikkujan tasosta riippumatta, rauhallista juoksua aliarvostetaan aina, kun puhutaan tuloksen tekemisestä.
[Lue lisää...]
Julkaistu: Uutiset | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (21397) kertaa
03

Tankki täyteen!

Tankki täyteen!
Kehon hiilihydraatti- eli glykogeenivarastojen maksimointi ennen pitkää liikuntasuoritusta onnistuu kätevimmin tankkausjuomavalmisteilla.
[Lue lisää...]
Julkaistu: Uutiset | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (17923) kertaa
28

Pää kylmänä maratonille

Pää kylmänä maratonille
Henkinen harjoittelu on kilpaurheilijalle pitkä prosessi, mutta joskus yksikin ohjattu harjoitus tai luento voi parantaa kuntomaratoonarin treenejä ja kisasuoritusta kummasti.
[Lue lisää...]
Julkaistu: Uutiset | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (14103) kertaa
27

Vältä turhat valmistautumisvirheet

Vältä turhat valmistautumisvirheet
Puolikkaille ja maratoneille valmistautuessa kannattaa välttää yleisimpiä virheitä. Seuraavat 10 sudenkuoppaa välttämällä olet jo pitkällä.
[Lue lisää...]
Julkaistu: Uutiset | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (23232) kertaa
Vauhtikestävyys viimeistelee tuloksen
Maratonharjoittelun edetessä vauhdit kiihtyvät ja reippaiden lenkkien merkitys kasvaa. Mitä lähempänä liikutaan kolmen tunnin tavoitetta, sitä suurempaa roolia maratonjakson vauhtikestävyysharjoittelu näyttelee. Vauhtikestävyyttä kehittävä lenkki juostaan rennosti kovaa.
[Lue lisää...]
Julkaistu: Uutiset | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (13758) kertaa
 Kolmen tärkeän harjoituksen rytmi
Hyvässä maratonohjelmassa on kolme avainharjoitusta. Pitkän lenkin ja reippaan vauhdin tärkeys tunnetaan, mutta kevyt juoksu puuttuu monen maratoonarin ohjelmasta kokonaan.
[Lue lisää...]
Julkaistu: Parhaat Palat | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (20666) kertaa
Page 1 of 1FirstPrevious[1]NextLast